Øreoperation

Spar penge på øreoperation hos de bedste klinikker og hospitaler!

• Spar op til 50 %Vi giver dig op til 50 % på behandlinger, produkter og velvære
  • Fortroligt og diskretVi behandler dine oplysninger fortroligt og diskret
  • Kvalitet og tryghedVi foretager baggrundstjek af alle klinikker og samarbejdspartnere

Info om øreoperation

Stirører eller flyveører er en meget almindelig problematik og er medfødt. Det er formen på brusken, der afgør hvor vidt dit øre sidder mere eller mindre ind til hovedet. For nogle er dette et kosmetisk problem - for andre er det bare en del af hvem de er. Udstående ører kan afhjælpes ved en operation for stritører/flyveører. Operationen for stritører er ret ukompliceret og foregår i lokalbedøvelse, med mindre du vælger at tilkøbe fuld narkose.

En øreoperation kan være for dig som:

• Synes du har strit/flyveøre
  • Ønsker at få rettet dine øre ind

Hvordan foregår en øreoperation?

En øreoperation foregår som en operation. Operationen er ret ukomplicferet og foregår i lokalbedøvelse, med mindre du vælger at tilkøbe fuld narkose.

Hvad er det, man afhjælper ved en øreoperation?

• Stritøre/flyveøre bliver rettet ind

Om operationen

Indgrebet foregår med lokalbedøvelse i kombination med beroligende medicin eller i fuld bedøvelse, og varer minimum et par timer.

Priser:

Det koster mellem kr. 5.000 og kr. 10.000 at få en øreoperation og afhængiger af hvor meget, du skal have lavet. Det har også indflydelse på prisen om du skal i fuld bedøvelse eller lokalbedøves.

Forundersøgelse/Konsultation

Første skridt til en øreoperation er en forundersøgelse hos en plastikkirurgisk klinik. Når du kommer til en forundersøgelse bliver du undersøgt af en læge og I taler om hvad der er realistisk at opnå ved et indgreb. Samtidig får du en pris på det du gerne vil have lavet. Inden du går derfra, vil du få udleveret information om alle risici og mulige bivirkninger ved indgrebet. Herefter har du mindst syv dage til at tænke over om du vil gå videre med operationen. Du må gerne tage en pårørende med til forundersøgelsen.

Hvilken klinik?

Via vores DEAL site, kan du se vores udvalg af forskellige deals vi har på tilbud. Vi arbejder med klinikker rundt om i hele Danmark.

Bivirkninger og gener

Nedenstående bivirkninger er midlertidige og forsvinder typisk igen:

• Spændinger og smerter
  • Blå mærker
  • Hævelser
  • Følelsesløshed og ømhed i huden
  • Stram og tør hud

Risici og mulige komplikationer ved en øreoperation

• Efterblødning og blodansamlinger.
  • Der er risiko for beskadigelse af de nerver, som kontrollerer ansigtsmuskler og følesans.
  • Risiko for dårlig heling som giver et dårligere kosmetisk resultat

Der er risici forbundet med alle kirurgiske indgreb. Efter operationen kan der opstå infektioner, blødninger, føleforstyrrelser og smerter. Sårene kan hele dårligt, og der kan opstå blodansamlinger.

Hvornår er jeg pæn igen?

Typisk kan du genoptage dit arbejde efter 3-14 dage.
I de første tre uger bør du undgå hård, fysisk aktivitet og sport.
De blå mærker forsvinder efter 2-3 uger.

Hvor længe holder en øreoperation?

En operation for stritører giver permanent forandring.

Brug for hjælp?

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. evt. moms. Der tages forbehold for fejl og prisændringer.